Verkopen van spullen.

Discussie in 'Over dit forum' gestart door mitch durbank, 10 feb 2015.

1. mitch durbank

mitch durbank Goochelaar

Lid geworden:
    18 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    240
    goedendag ik zie dat er nu steeds meer mensen zijn die meerdere goochelspullen aanbieden in verschillende topiccen. Dus voor ieder verkoopitem een nieuw topic voorheen werd dit in 1 topic geplaatst. Ik heb bij het topic verkoop een emailmelding ingesteld als daar een nieuw topic wordt geplaatst. Nu is mijn iPad of telefoon net een flipperkast omdat er in eens 12 berichten binnenkomen van 1 aanbieder die meerdere producten aanbied.

Ik bedoel dit niet verkeerd of als aanval naar mensen maar gewoon om bewustwording te creƫeren dat dit het resultaat is. mijn voorstel is om alle verkoop items in 1 topic te plaatsen. Dit is mijn gedachtengang ben benieuwd hoe anderen hier tegen aankijken?

2. Dave

Dave Goochelaar

Lid geworden:
    30 jan 2013
    Leuk Bevonden:
    33
    Hi Mitch,
    Dank voor je bericht. Ik heb hier niet helemaal stil bij gestaan en bewust voor elk product een nieuw topic aangemaakt. Dit om eigenlijk overzicht te scheppen. Aangezien alles in een topic niet voor heel veel meer duidelijkheid zorgt. Ik zal hier in de toekomst wel rekening mee houden.

Gr

mitch durbank vindt dit leuk.
  3. Eric Simonesz

Eric Simonesz Goochelaar

Lid geworden:
    19 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    401
    Ik vind alles in 1 topic simpelweg verwarrend.
    Mss als je twee of drie artikelen hebt dat het nog gaat. Maar meer wordt onoverzichtelijk, zeker als de reacties er bij opgeteld gaan worden.

mitch durbank vindt dit leuk.
  4. Jac

Jac Goochelaar

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    175
    Daarom worden reacties ook vaak gevraagd om per pm/conversatie te reageren. De nietszeggende reacties of commentaren op producten zijn ook eerder storend dan dat het iets toevoegt.
    Door na paar verkopen je lijst up-te daten, maakt het overzichtelijk. Dat de lijst lang wordt "so be it".
    "Elk voordeel heeft zijn nadeel". (Omgekeerd hetzelfde!)

mitch durbank en Marc o vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina