Vraag over boek van Harapan-Ong (Principia)

Wimhek11

Member
25 jan 2016
47
16
8
Uithoorn
Het boek Principia staat altijd gesealed in de winkel, zodat je niet een indruk kan krijgen van de inhoud en de manier van schrijven e.d. Voelt iemand zich geroepen om een boekbespreking te maken ? Ik ben mn geinteresserd in :
- wat is het niveau van de trucs ? Zijn ze uitvoerbaar ?
- de bijgeleverde kaarten zijn dat packet trikcs of moeten ze in een bestaand kaarpak worden ingevoegd. Welk merk is het.

Jesse

Member
31 jan 2018
15
4
3
17
Landsmeer
Hoi Wim!

De effecten zijn erg sterk maar niet geschikt voor een beginner! De trucs zijn erg goed te performen voor camera maar ook zeker voor live publiek!

De gaff kaarten zijn bicycle en worden soms toegevoegd aan een normaal spel kaarten maar ook zijn er trucs met de gaff kaarten alleen! Het boek is echt een must have!

Als je nog meer vragen hebt hoor ik het wel ;)

Wimhek11

Member
25 jan 2016
47
16
8
Uithoorn
Bedankt. Inmiddels heb ik het boek aangeschaft, het ziet er goed uit. De schrijver is zeer gediciplineerd, elke truuk een nieuw hoofdstuk, en elk hoofdstuk dezelfde indeling t.w.
  • Abstract
  • Introduction
  • Methode
  • Resultaat
  • Analyse en discussie
  • Conclusie, en
  • Referenties
Veel tekeningen in het boek, en het goede nieuws, in het boek staat een link vermeld naar een site waar de effecten in een 50 minuten durende video worden vertoond. Wat eraan ontbreekt is een index van de video, ik ben deze aan het maken, als hij af is zal ik deze t.z.t. Publiceren.