Wat is jouw favoriete app?

Alex Buijk

Member+
Medewerker
10 mrt 2011
471
174
43
36
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie favoriete "magic" apps zijn.

Mijn favoriete app is 100% Inject. Heb meerdere apps en vind het heerlijk om er mee te spelen.
Maar het verschil met inject en mijn andere apps is dat inject is voor mij erg bruikbaar in de praktijk.
Een super uitgebreide app met heel veel mogelijkheden. Erg gemakkelijk te bedienen en mijn telefoon blijft altijd uit beeld.

download.jpeg

Erg benieuwd naar jullie tofste apps ;)

Wimhek11

Member
25 jan 2016
39
13
8
Uithoorn
Mijn favoriete app is magic trick no6 van Micael Montier. Je tovert een foto van een speelkaart, munt, busines kaart enz , op je smartphone. Je kan hem wat heen en weer schuiven en dan ineens beetpakkken en een echt voorwerp tevoorschijn toveren. Er is een optie om zelf fotos in de app te laden. Ik heb er een smarties doosje en een mini stroopwafel in gezet. Succes gegarandeerd.

Hier een you tube filmpje.

Alex Buijk

Member+
Medewerker
10 mrt 2011
471
174
43
36
Mijn favoriete app is magic trick no6 van Micael Montier. Je tovert een foto van een speelkaart, munt, busines kaart enz , op je smartphone. Je kan hem wat heen en weer schuiven en dan ineens beetpakkken en een echt voorwerp tevoorschijn toveren. Er is een optie om zelf fotos in de app te laden. Ik heb er een smarties doosje en een mini stroopwafel in gezet. Succes gegarandeerd.

Hele toffe app, vooral het idee met het visitekaartje.

Glenn

Member+
25 feb 2004
321
32
28
Guttecoven
www.glentertainment.nl
Ik ben heel erg benieuwd wat jullie favoriete "magic" apps zijn.

Mijn favoriete app is 100% Inject. Heb meerdere apps en vind het heerlijk om er mee te spelen.
Maar het verschil met inject en mijn andere apps is dat inject is voor mij erg bruikbaar in de praktijk.
Een super uitgebreide app met heel veel mogelijkheden. Erg gemakkelijk te bedienen en mijn telefoon blijft altijd uit beeld.

Bekijk bijlage 6145

Erg benieuwd naar jullie tofste apps ;)
Heb 'm ook! Helaas nog niet in de praktijk gebruikt, maar de mogelijkheden zijn veelbelovend. Momenteel wordt er gewerkt aan update en zijn er ook aanvullende apps beschikbaar. Totdat die officieel gereleased zijn wacht ik nog even af met bepalen hoe ik 'm ga inzetten.

Via de Inject-gerelateerde groepen kwam ik vandaag een andere app tegen: iNstinct (puur ter info, heb er zelf dus geen ervaring mee).

Leon Heussen

Member+
30 aug 2011
835
307
63
26
Panningen
www.instagram.com
Ik ben zelf fan van inject 2.
ik heb meerdere apps op mijn telefoon staan maar eigelijk gebruik ik de andere magic apps nooit.

Verder zit ik eraan te denken om misschien Telefoto ook aan te gaan schaffen

Jan Smulders

Member
13 sep 2017
20
13
3
52
Breda
www.magic-marketing.nl

Deze welke jij beschrijft is nog mooier dan Card2Phone ! Bij de app welke jij beschrijft krijg je het hele pakket, gaaf!!

maigret

Member+
28 mei 2011
379
286
63
71
Turnhout (B)
www.maigret.org
Inject en Telefoto.
Inject komt pas tot zijn volle recht als je een beetje met fotobewerking kunt omgaan (Photoshop of soortgelijks) en zelf een webpage kunt maken. Dan zijn de mogelijkheden onbeperkt en enkel begrensd door je eigen fantasie. En Inject is perfect in combinatie met een remote control en een smartwatch.

Laatst bewerkt:
  • Like
Reactions: Glenn

maigret

Member+
28 mei 2011
379
286
63
71
Turnhout (B)
www.maigret.org
Normaal haat ik all apps waar je je eigen phone moet gebruiken. Een paar dagen geleden heb ik echter een app gedownload (gewoon uit nieuwsgierigheid) die ik bijzonder amusant vind.
Het kost niets (ik geloof 9 of 10 euro) en is bijzonder professioneel gemaakt. De naam is "Messenger"
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.geemmick.messenger (in Google Play)
ENKEL voor Android !!!!
Iemand kiest een speelkaart en je opent "What's App"op je phone. Je geeft je phone aan de toeschouwer en vraagt hem om naar meneer X uit je contacten een berichtje te sturen in de aard van "welke kaart?" of "welke kaart heb ik gekozen?".
Na 5 seconden stuurt je contact een berichtje terug met het juiste antwoord.
Volledig zelf aan te passen. Geen medeplichtigen. Zeer eenvoudig.

Magic Mike

Member+
7 mei 2006
22
15
3
41
Veldhoven
www.magicmike.nl
Normaal haat ik all apps waar je je eigen phone moet gebruiken. Een paar dagen geleden heb ik echter een app gedownload (gewoon uit nieuwsgierigheid) die ik bijzonder amusant vind.
Het kost niets (ik geloof 9 of 10 euro) en is bijzonder professioneel gemaakt. De naam is "Messenger"
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.geemmick.messenger (in Google Play)
ENKEL voor Android !!!!
Iemand kiest een speelkaart en je opent "What's App"op je phone. Je geeft je phone aan de toeschouwer en vraagt hem om naar meneer X uit je contacten een berichtje te sturen in de aard van "welke kaart?" of "welke kaart heb ik gekozen?".
Na 5 seconden stuurt je contact een berichtje terug met het juiste antwoord.
Volledig zelf aan te passen. Geen medeplichtigen. Zeer eenvoudig.
Ik heb Messenger ook gedownload en ik moet zeggen dat het een hele mooie app is. Helemaal te personaliseren aan jouw eigen whattsapp, heel gemakkelijk in gebruik en zeker niet duur. GEEmmick heeft nog een andere app, ook €10,- waarmee je meerdere dingen kan. Je kunt voorspellingen via Google doen, je kunt een munt of gevouwen kaart uit je telefoon halen, een kaart op een foto shoppen als zijnde een voorspelling of onthulling. Kortom, voor dat geld zeker geen miskoop. Heb ook NOW! Aangeschaft, maar dat is zo'n app die ik toch niet ga gebruiken. Inject wel vaak gedaan, maar ik merk dat ik hem nu niet meer gebruik

• Like
Reactions: Alex Buijk

Magic Mike

Member+
7 mei 2006
22
15
3
41
Veldhoven
www.magicmike.nl
Heb je hier een verklaring voor? Dat is toch een duurdere app dan € 10 dus die leg je zonder goede reden minder snel in de digitale kast lijkt me.
Niet echt een verklaring voor eigenlijk. Mss omdat ik een paar keer heb lopen klooien met de afstandsbediening voor inject en het daarom een beetje aan de kant heb geschoven

Leon Heussen

Member+
30 aug 2011
835
307
63
26
Panningen
www.instagram.com
Ik heb Messenger ook gedownload en ik moet zeggen dat het een hele mooie app is. Helemaal te personaliseren aan jouw eigen whattsapp, heel gemakkelijk in gebruik en zeker niet duur. GEEmmick heeft nog een andere app, ook €10,- waarmee je meerdere dingen kan. Je kunt voorspellingen via Google doen, je kunt een munt of gevouwen kaart uit je telefoon halen, een kaart op een foto shoppen als zijnde een voorspelling of onthulling. Kortom, voor dat geld zeker geen miskoop. Heb ook NOW! Aangeschaft, maar dat is zo'n app die ik toch niet ga gebruiken. Inject wel vaak gedaan, maar ik merk dat ik hem nu niet meer gebruik
Michael voor 1 tientje mag je mij ook bellen hoor.
Laat maar weten welke kaart ik moet opnoemen.
Het nadeel van zoon effect is dat jij niet de goochelaar bent maar de gene die jou een bericht stuurt.

• Like
Reactions: Magic Mike
15 jun 2003
1.220
229
63
36
Sint-Oedenrode
www.martijnvanberkel.nl
Inject 2 is een aanrader. Vooral in combinatie met een betrouwbare remote. (en niet die goedkope chinese remote van een euro of 7)
Voordeel van deze Wilson remote is dat hij bijv. niet in slaapstand gaat na bepaalde tijd. Gewoon aanzetten en gaan.

Inject.jpg

Andere aanrader (verbaasd me dat hij nog niet eerder genoemd is) is Digital Force Bag:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.digitalforcebag.dfb&hl=en_US
Hierbij zoek ik bijv. op de telefoon van de toeschouwer naar afbeeldingen van "Obama beer".
Vervolgens noemt de toeschouwer een nummer en in mijn notitieApp op mijn telefoon staat in het lijstje van 100 beroemdheden bij hun nummer Obama.
Hierna open ik mijn boodschappenlijstje van 100 items in dezelfde notitieApp en op het gekozen nummer (mag ander nummer zijn) komt men dan altijd uit op bier.
Ze zijn dus uitgekomen op Obama en bier. Laat ze vervolgens hun telefoon openen en daar zien ze dan een foto met Obama met een glas bier in zijn hand.
Goede reacties verzekerd!

Laatst bewerkt: