Wat is jouw favoriete app?

maigret

Member+
28 mei 2011
395
294
63
72
Turnhout (B)
www.maigret.org
Is de remote van Matthew Wilson. In de FaceBook groep van Inject is er meer informatie.
Ik heb er geen, maar alle commentaren zijn inderdaad zeer positief.
(mag ook wel voor die prijs ... ik denk rond de $160)
Martijn zal ongetwijfeld meer informatie kunnen geven.

Heeft er ooit iemand geëxperimenteerd met een AIRTURN remote?

maigret

Member+
28 mei 2011
395
294
63
72
Turnhout (B)
www.maigret.org
Ik heb deze, met name gekocht voor bediening van geluid tijdens de show maar, wanneer ik geen geluid gebruik (bijv. bij table) ook waarschijnlijk bruikbaar voor Inject. Heb ik echter nog niet getest met Inject (opmerking: de remote is niet super klein).
Inderdaad niet zo klein, maar waarschijnlijk wel betrouwbaar en degelijk.
Wat vooral het belangrijkste is: blijft deze remote steeds AAN (al die goedkope remotes gaan automatisch uit na max. 12 minuten en sommigen al na 30 seconden) ?

Leon Heussen

Member+
30 aug 2011
837
307
63
27
Panningen
www.instagram.com
Voor de mensen die Inject 2 gebruiken.
Gordon Bellefeuille en Thom Parkin hebben nu een cool idee om inject nog sterker en beter te maken.
Dit heet Gooqle.
Gooqle kost 20$ en gaat straks als het goed is $35 kosten.
Ik ga hier niet uitgebreid over praten in dit open form. wil je meer weten dan kun je mij gerust via een andere weg contacten.

maigret

Member+
28 mei 2011
395
294
63
72
Turnhout (B)
www.maigret.org
Voor de mensen die Inject 2 gebruiken.
Gordon Bellefeuille en Thom Parkin hebben nu een cool idee om inject nog sterker en beter te maken.
Dit heet Gooqle.
Gooqle kost 20$ en gaat straks als het goed is $35 kosten.
Ik ga hier niet uitgebreid over praten in dit open form. wil je meer weten dan kun je mij gerust via een andere weg contacten.
Dag Leon. Ik heb het, maar voorlopig kun je er niet veel (eigenlijk maar één ding) mee doen als Nederlandstalige. Gezien de laatste ontwikkelingen, is het zelfs niet zeker of hier verandering in gaat komen, wat aanvankelijk beloofd was. Ik zou dus nog even wachten....

• Like
Reactions: Leon Heussen

Jesse

Member
31 jan 2018
15
4
3
17
Landsmeer
De app: Anycard is ook wel leuk! Met deze app kan je een kaart op een telefoon laten verschijnen. Je kan het presenteren als gedachten lezen maar je kan het ook combineren met een kaart routine! De app is simpel om te gebruiken en fooled de meeste mensen!

Leon Heussen

Member+
30 aug 2011
837
307
63
27
Panningen
www.instagram.com
Ik heb Messenger ook gedownload en ik moet zeggen dat het een hele mooie app is. Helemaal te personaliseren aan jouw eigen whattsapp, heel gemakkelijk in gebruik en zeker niet duur. GEEmmick heeft nog een andere app, ook €10,- waarmee je meerdere dingen kan. Je kunt voorspellingen via Google doen, je kunt een munt of gevouwen kaart uit je telefoon halen, een kaart op een foto shoppen als zijnde een voorspelling of onthulling. Kortom, voor dat geld zeker geen miskoop. Heb ook NOW! Aangeschaft, maar dat is zo'n app die ik toch niet ga gebruiken. Inject wel vaak gedaan, maar ik merk dat ik hem nu niet meer gebruik
Magic Mike,
Ik heb aan een nieuwe test van Now! gewerkt.

En deze is gister online gegaan.
Je kunt nu een QR code gebruiken.
Je kunt eventueel een QR code bij je dragen en op tafel leggen.
Daarna laat je een toeschouwer een plaats noemen deze schrijf je op en dan doe je het geheime iets.
Laat de toeschouwer de QR code scannen deze opent de QR code en krijgt dan google maps te zien op zijn telefoon met de plaats die ze opgenoemd hebben

Verder Komt er nog een update met one touch.
dan kun je ook niet meer falen (dit heb ik nog niet getest maar eerst zien dan geloven)

Edwin

Member+
22 apr 2005
51
10
8
38
Leiden
Je schrijft "wilde gebruiken"
Heb je het uiteindelijk ook echt kunnen gebruiken? Ben benieuwd met welk effect.
Ik moet zeggen dat ik steeds weer overdonderd raak van alle mogelijkheden. Ook op Facebook komt steeds weer iets nieuws voorbij. Krijg dan erg veel moeite om mee te focussen op 1 ding tegelijk. Maar over het algemeen ben ik weg van het youtube card effect icm een marked deck.

• Like
Reactions: Alex Buijk

didge

Member+
23 jun 2003
753
179
43
56
Gebruik al jaren Invisible Deck app van Ellusionist. Simpel maar altijd nog een hit.Valt en staat met een goede patter.

Paul Weiss

Member+
16 aug 2003
398
12
18
Roosendaal
www.paulweiss.nl
ik heb inject ook aangeschaft . echter na verschillende testen tot nu toe is het voor mij helaas geen tool die ik zo maar zal inzetten. Teveel kan fout gaan en teveel dingen werken niet op verschillende telefoons. er zijn wel enkele opties in deze app die ik zou kunnen gebruiken zonder problemen, maar de opties die ik het leukst vindt zijn niet betrouwbaar genoeg helaas. wel leuk om aan kennissen of familie te vertonen, maar niet echt bij een klant. ik heb ook gemerkt dat sommige mensen niet weten wat chrome is of safari. sta ik echt van te kijken!

Marc Woods

Member+
Medewerker
7 feb 2004
1.967
468
83
Oosterhout NB
www.marcwoods.nl
ik heb inject ook aangeschaft . echter na verschillende testen tot nu toe is het voor mij helaas geen tool die ik zo maar zal inzetten. Teveel kan fout gaan en teveel dingen werken niet op verschillende telefoons. er zijn wel enkele opties in deze app die ik zou kunnen gebruiken zonder problemen, maar de opties die ik het leukst vindt zijn niet betrouwbaar genoeg helaas. wel leuk om aan kennissen of familie te vertonen, maar niet echt bij een klant. ik heb ook gemerkt dat sommige mensen niet weten wat chrome is of safari. sta ik echt van te kijken!
Dan ben ik wel benieuwd wat er volgens jou niet betrouwbaar werkt Paul! Ik heb er nog nooit problemen mee gehad!

Paul Weiss

Member+
16 aug 2003
398
12
18
Roosendaal
www.paulweiss.nl
Dan ben ik wel benieuwd wat er volgens jou niet betrouwbaar werkt Paul! Ik heb er nog nooit problemen mee gehad!
ik zeg het verkeerd. de app zelf is eigenlijk wel betrouwbaar. maar de betrouwbaarheid ligt elders. heb het nu drie keer gedaan.

één keer kwamen er bij een telefoon allemaal rare pop-up's tevoorschijn toen ik in chrome iets wilde intikken in de adressbar. kreeg dat niet weg. en kon daardoor niet verder. ook had ik een keer dat de persoon niet wist wat chrome was. toen opende hij google maar was via een andere browser die niet ondersteund werd.

bovendien had ik het een keer dat in de monitor de info niet leesbaar was doordat er een pop-up van google verscheen over de privacy. hierdoor kon ik de info niet lezen en de pop-up kreeg ik ook niet weg.

ik heb dit tot nu toe alleen maar getest bij vrienden en familie.

Laatst bewerkt: