Websites onder de loep #6

Discussie in 'Algemeen' gestart door Neal, 8 jan 2013.

1. Neal

Neal Close-up magician

Lid geworden:
    9 mei 2012
    Leuk Bevonden:
    321
    Bedankt! :) Ik werk eraan. Ben nu bezig met de biografie aan te passen, deze week pas ik het album aan (hoewel ik nog maar een paar foto's heb).

Groetjes

Neal

2. Jorrit

Jorrit Goochelaar

Lid geworden:
    3 aug 2012
    Leuk Bevonden:
    52
    D
    Dat is waar.....:D

3. Jorrit

Jorrit Goochelaar

Lid geworden:
    3 aug 2012
    Leuk Bevonden:
    52
    Graag zou ik jullie mening willen horen over mijn nieuwe biografie.
    Alvast bedankt.

Jorrit

biografie:

Mijn naam is Jorido.
    Toen ik vier jaar was, kreeg ik een goocheldoos van mijn opa en oma voor mijn verjaardag.
    Met deze goocheldoos heb ik mijn eerste trucjes in de kleuterklas laten zien. Op dit moment mislukte alles, dit kwam omdat ik nog jong was. Later ben ik beland in een goochelwinkel. Hier heb ik een paar simpele trucjes gekocht, deze trucjes liet ik zien op verjaardagen van familie genoten.

Een paar jaar later heb ik ervoor gekozen om mensen te entertainen met magie.
    Mijn allereerste optreden was in het clubhuis te onderdijk met hun programma "winter circus"
    (Hier zijn foto's van).

Ik ben nu ongeveer twee jaar bezig met optreden (o.a op kinderfeestjes, en podiums).
    Op 15 december heb ik in Purmerend opgetreden voor 100 bejaarden.
    Door mijn ervaring ben ik in staat u te verbazen met de magie.

Sinds kort zit ik ook op acteerles. Met deze hobby combineer ik magie en acteren om een gave show neer te zetten!
    Ik zit 2 jaar op een goochelclub. Hier leer ik nieuwe trucs met kaarten, munten en touwen. Ook word ik hier gecoacht op de manier hoe ik een truc uitvoer.

4. Neal

Neal Close-up magician

Lid geworden:
    9 mei 2012
    Leuk Bevonden:
    321
    GEEN komma voor 'en'! Hoofdletters! :)
    Deze tekst is stukken beter, alleen zou ik nog een beter slot kiezen.

Jorrit vindt dit leuk.
  5. Jorrit

Jorrit Goochelaar

Lid geworden:
    3 aug 2012
    Leuk Bevonden:
    52
    Daar heb je gelijk in. Ik ben ook bezig met een slot bedenken. Maar die is nog "onder constructie"
    Maar bedankt voor het mee helpen.
    Als jij er niet was dan had ik geen foutloze biografie;)

Jorrit

Neal vindt dit leuk.
  6. Neal

Neal Close-up magician

Lid geworden:
    9 mei 2012
    Leuk Bevonden:
    321
    Ja, woorden zoals magnetron of mobiel worden hier niet gebruikt. 'Nou' zeggen wij, Belgen, ook minder. Maar buiten het accent spreken we allebei Nederlands, dus dat gebekvecht tussen de Belgen en Nederlanders is in mijn ogen toch volledig overbodig?! Iedereen weet dat Nederland qua het goochelen veel verder staat dan België. Spijtig dat de treinritten zo duur zijn, anders stond ik al lang eens in Heemskerk! :p Ach ja, we wijken af! :)

Lilo111 vindt dit leuk.
  7. Tomas

Tomas Leek

Lid geworden:
    2 jan 2013
    Leuk Bevonden:
    28
    Haha het is "beiden" en niet "beide", sorry dat moest even.
    Maar dit is nou een voorbeeld van een spelfout waar ik me niet zo aan erger en die best eens kan af en toe.
    Over die biografie, die is prima hoor Jorido!

Jorrit vindt dit leuk.
  8. Neal

Neal Close-up magician

Lid geworden:
    9 mei 2012
    Leuk Bevonden:
    321
    Wel, zoals ik al zei, op dit forum let ik er niet echt op :D

Jorrit vindt dit leuk.
  9. Neal

Neal Close-up magician

Lid geworden:
    9 mei 2012
    Leuk Bevonden:
    321
    Achter "hoor" moet trouwens een komma. ;) Laten we stoppen! Haha :D

Jorrit en Tomas vinden dit leuk.
  10. Jorrit

Jorrit Goochelaar

Lid geworden:
    3 aug 2012
    Leuk Bevonden:
    52
    Bedankt Tomas. En heb jij ook een website?

Jorrit

11. Tomas

Tomas Leek

Lid geworden:
    2 jan 2013
    Leuk Bevonden:
    28
    Nee, nog niet over goochelen, maar ik heb nog nooit een betaald optreden gegeven.
    Ik heb wel veel wesites gemaakt maar niet over goochelen.
    Ik ga eerst nog wat ervaring opdoen voordat ik serieus als betaald goochelaar aan de slag ga.

Jeffrey Wijkhuisen, cojanlis en Jorrit vinden dit leuk.
  12. Jorrit

Jorrit Goochelaar

Lid geworden:
    3 aug 2012
    Leuk Bevonden:
    52
    Graag zou ik (nogmaals) jullie mening willen horen over mijn biografie. Ik hoop dat er nu geen fouten meer inzitten:)
    Alvast bedankt.

Jorrit

Biografie:

Mijn naam is Jorido.
    Toen ik vier jaar was, kreeg ik een goocheldoos van mijn opa en oma voor mijn verjaardag.
    Met deze goocheldoos heb ik mijn eerste trucjes in de kleuterklas laten zien. Op dit moment mislukte alles, dit kwam omdat ik nog jong was. Later ben ik beland in een goochelwinkel. Hier heb ik een paar simpele trucjes gekocht, deze trucjes liet ik zien op verjaardagen van familiegenoten.

Mijn allereerste optreden was in het clubhuis te Onderdijk met hun programma "Winter circus"
    (Hier zijn foto's van).

Ik ben nu ongeveer twee jaar bezig met optreden (o.a op kinderfeestjes, en podiums).

Sinds kort zit ik ook op acteerles. Met deze hobby combineer ik magie en acteren om een gave show neer te zetten!
    Ik zit 2 jaar op een goochelclub. Hier leer ik nieuwe trucs met kaarten, munten en touwen. Ook word ik hier gecoacht op de manier hoe ik een truc uitvoer.

Al dient u nog meer informatie over mij u kunt ze altijd stellen. Neem contact met mij op via de blauwe knop aan de linker zijde.

Magische groeten,
    Jorido

13. Jorrit

Jorrit Goochelaar

Lid geworden:
    3 aug 2012
    Leuk Bevonden:
    52
    Graag zou ik voor de allerlaatste keer willen weten wat jullie van mijn biografie vinden. Als hier niks meer op aan te merken is dan kan ik mijn vernieuwde website online gooien!!
    Alvast bedankt.

Jorrit

Biografie:

Mijn naam is Jorido.
    Met deze goocheldoos heb ik mijn eerste trucjes in de kleuterklas laten zien. Op dit moment mislukte alles, dit kwam omdat ik nog jong was. Later ben ik beland in een goochelwinkel. Hier heb ik een paar simpele trucjes gekocht, deze trucjes liet ik zien op verjaardagen van familiegenoten.

Mijn allereerste optreden was in het clubhuis te Onderdijk met hun programma "Winter circus"
    (Hier zijn foto's van).

Al dient u nog meer informatie over mij u kunt ze altijd stellen. Neem contact met mij op via de blauwe knop aan de linker zijde.

Magische groeten,
    Jorido

14. Kiko

Kiko Goochelaar

Lid geworden:
    13 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    171
    Hoi Jorrit,
    Goed dat je er zo druk mee bezig bent en goed over na denkt!
    In spelling ben ik niet zo goed maar dit viel mij nog op. Maar het is wat ik denk. Dus kijk er even kritisch naar wat je zelf denkt en doe wat je zelf denkt dat goed is.
    - 3e regel. Volgens mij moet op dit moment - op dat moment zijn. Dus dat ipv dit.
    - familiegenoten weet ik niet of dat een woord is? Ik zou familie doen of anders familieleden.
    - podiums moet zijn podia
    - Al dient u nog meer informatie over mij u kunt ze altijd stellen - dit klinkt mij als een rare zin (of is het vlaams?) Ik zou zetten: "Als u nog vragen hebt kun u die altijd stellen" of als u nog informatie wilt kunt u contact opnemen via de blauwe knop aan de linkerzijde"

Jorrit vindt dit leuk.
  15. Tomas

Tomas Leek

Lid geworden:
    2 jan 2013
    Leuk Bevonden:
    28
    Zo, ik heb rood gemarkeerd wat ik veranderd heb en wat ik beter vind.
    Je hoeft er natuurlijk niets mee te doen maar ik vind het beter.

16. Neal

Neal Close-up magician

Lid geworden:
    9 mei 2012
    Leuk Bevonden:
    321
    Dan moet je wel ALLES verbeteren... ;)

BIJ EEN BEGROETING OF SLOTGROET GEEN KOMMA, GEWOON ALLES ONDER ELKAAR MET 1 WITREGEL. DIT IS EEN FOUT DIE VELEN (IK OOK, HEEL SOMS) NOG MAKEN.

Qua lay-out zou ik persoonlijk ook nog enkele dingen aanpassen i.v.m. alinea's en bijhorende tekstgedeelten / zinnen.

Nogmaals: vlug verbeterd. Er kunnen dus ook nog fouten van mij in staan, schier me er niet voor dood. ;)

Jorrit vindt dit leuk.
  17. Jorrit

Jorrit Goochelaar

Lid geworden:
    3 aug 2012
    Leuk Bevonden:
    52
    Bedankt Kiko voor de tips en complimenten

18. Jorrit

Jorrit Goochelaar

Lid geworden:
    3 aug 2012
    Leuk Bevonden:
    52
    Neal,
    Bedankt voor het verbeteren je hebt echt talent voor taal!
    Nogmaals bedankt.

Jorrit

Neal vindt dit leuk.
  19. Neal

Neal Close-up magician

Lid geworden:
    9 mei 2012
    Leuk Bevonden:
    321
    Ach, ik doe m'n best als toekomstig leerkracht Nederlands. :)

Jorrit en Jean-Paul vinden dit leuk.
  20. Kiko

Kiko Goochelaar

Lid geworden:
    13 dec 2005
    Leuk Bevonden:
    171
    Zover ik weet moet er na met vriendelijk groeten e.d. wel een komma.
    Ik heb daarom even gegoogeld en er blijkt verschil in Nederland en Belgie in te zitten. Wat ik vondis: in Nederland moet het wel, in Belgie hoeft het niet maar mag het wel. Ik heb niet heel lang doorgezocht en regels veranderen nog wel eens dus het kan zijn dat dat weer veranderd is en dat wat Neal zegt in Belgie nu wel de regel is.
    http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/303
    Dus ja, wel grappig vond ik dat er ook nog verschil tussen Belgie en Nederland zit in de komma's maar het maakt het er niet makkelijker op helaas. Maar wel weer wat bij geleerd :)

Jorrit vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina