Wie vind jij persoonlijk de beste goochelwinkel?

Discussie in 'Op- en Aanmerkingen' gestart door Pedro Elia, 7 feb 2014.

?

Wie vind jij persoonlijk de beste goochelwinkel??

1. Dynamite Magic Shop

63,3%
  2. MagicShop

63,3%
  3. Vlieg-er-uit

13,3%
  4. RANMagictainment

5,0%
  5. Mephisto

8,3%
  6. Goochel-trucs

3,3%
  7. Penguin Magic

11,7%
  8. 52magic

1,7%
  9. anders namelijk (zet in reacties aub)

3,3%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pedro Elia

Pedro Elia Goochelaar/ Streetmagician

Lid geworden:
    9 jul 2011
    Leuk Bevonden:
    9
    vul aub in (MEERDERE KEUZES MOGELIJK!!)

2. Danny Joseph

Danny Joseph Administrator
    Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    974
    Ik vind Dynamite, MagicShop en Vliegeruit het beste, omdat ze door hun sponsoring dit forum helpen draaiende te houden.

Leon Heussen, Aron Prins, cojanlis en 3 anderen vinden dit leuk.
  3. :)Wie het me ook vraagt, het antwoord zal zijn Dynamite Magic Shop!
    Omdat ze daar namelijk niet moeilijk doen.

Pedro Elia vindt dit leuk.
  4. daimenz

daimenz Goochelaar

Lid geworden:
    23 jan 2014
    Leuk Bevonden:
    14
    Dynamite Magic Shop. omdat ze echt hulpzaam zijn.
    En De klant de richting in helpt , al moet dit niet.
    de andere shops ken ik niet zo.

Mephisto ken ik ook al van mijn 16 jarige leeftijd.
    maar , ik heb het meer voor Nederlanders. ze zijn vriendelijk hulpzaam, en alles erop en eraan.

(in nederland houden ze van hun klanten , in belgie houden ze alleen van geld )

lol kon het niet laten.

ik heb zo eens gekeken hoe ik in venlo graak , is 3 uur rijden, maar zal het ooit doen.
    ik wil eens deze winkel bezoeken.

je kan het forum nog heel ver zelf uitbouwen. tot in hoever je php kent weet ik niet.
    en ook naar topics toe.. kan meer. maar is niet aan mij ... was maar een idee.

waar ik quote is ' Paypal.. uh.. moest je nu eens uw reknr, mailen naar me : )
    dan zouden we alle bij blij zij. ( ik vroeg dit al eens...)

waarom ik een donate zou doen is : omdat ik het forum Leuk vindt,
    ik was een slechte beginner, en wil het zo goed mogelijk maken.
    ik hoop ooit op een mail met de admin reknr. : )

#4 daimenz, 8 feb 2014
    Laatst bewerkt: 8 feb 2014
  5. Danny Joseph

Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    974
    Zie http://goochelaars.com/account/upgrades

6. daimenz

daimenz Goochelaar

Lid geworden:
    23 jan 2014
    Leuk Bevonden:
    14
    paypal arg.... :/

7. Danny Joseph

Medewerker

Lid geworden:
    31 aug 2004
    Leuk Bevonden:
    974
    Ben je ook weleens ergens wél tevreden over? Paypal is gratis, direct te koppelen aan je bankrekening, en geen creditcard vereist. Leuker kunnen we het niet maken, makkelijker ook niet.

Aron Prins, Pedro Elia, Neal en 2 anderen vinden dit leuk.
  8. Bietfriek

Bietfriek Goochelaar

Lid geworden:
    6 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    475
    52 Magic? Is dat niet allemaal gekopieerd spul?
    Ben prima te spreken over de Vliegeruit, Magicshop en Dynamite. Laatstgenoemde ben ik wat meer geweest omdat de afstand korter is dan Magicshop.

Pedro Elia vindt dit leuk.
  9. Neal

Neal Close-up magician

Lid geworden:
    9 mei 2012
    Leuk Bevonden:
    321
    Ik heb nog niet bij vlier-er-uit besteld, omdat de verzendkosten toch wat hoger liggen dan bij Dynamite of Magicshop. Het meest bestel ik bij magicshop, omdat ze van in 't begin ook mijn 'raadgevers' zijn. Dynamite leerde ik maar enkele maanden na Magicshop kennen. Hoewel ik helemaal geen negatieve ervaringen heb met Dynamite! Stiekem zoek ik toch ook steeds naar de goedkoopste manier... Dan vergelijk ik tussen Dynamite, Magicshop en Vlieg-er-uit. ;)

Stijn vindt dit leuk.
  10. Bietfriek

Bietfriek Goochelaar

Lid geworden:
    6 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    475
    Magicshop heeft gratis verzending bij een bestedingsgedrag van boven de € 100,00
    Dynamite heeft gratis verzending bij een bestedingsgedrag van boven de € 100,00 (naar België en Duitsland boven € 150,00)
    Vliegeruit heeft gratis verzending bij een bestedingsgedrag van boven de € 50,00 (daaronder € 4,95)

Binnen NL is Vliegeruit de goedkoopste. Nadeel is echter wel dat de winkel niet specifiek op het goochelen is gericht en minder voorraad heeft waardoor de wachttijd iets langer is en je bij het afreizen naar Maastricht rekening houd dat niet alles er is.
    Dynamite en Magicshop hebben een fysieke winkel, voorraad en kennis. Misschien zijn ze soms net wat duurder maar je betaalt dus ook voor een stukje service. Verder steken de heren hun nek ook op andere manieren uit (Magicshop TV, lezingen en bijv. de Dynamite day)

cojanlis, Pedro Elia en Marc Woods vinden dit leuk.
  11. Pedro Elia

Lid geworden:
    9 jul 2011
    Leuk Bevonden:
    9
    Ik vind Dynamite Magic echt de Béste! ;)

12. Jac

Jac Goochelaar

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    175
    Ik vind de stelling erg lijken op welk ijsje smaakt het best. Het is sterk afhankelijk van een aantal factoren:
    - afstand shop - huis
    - voorraad/kunnen leveren
    - website
    - kennis en behulpzaamheid
    - (duidelijke) kosten

Daarnaast is Vliegeruit meer een internetwinkel (zoals goochel-trucs) en zijn magic shop en dynamite 'echte' winkels.
    Ideaal dat bij evenementen de twee winkels er zijn, zodat je daar iets kunt kopen. Vooral als die éne ver weg is, waar je zelden komt. Die leveren soms weer dingen die de ander niet verkoopt. Toch moeten we ons gelukkig prijzen dat ze er zijn!

Penquin Magic is ook niet verkeerd, al koop ik daar voornamelijk dvd's. Daar kunnen onze dealers niet tegen op concurreren (evenals 'illegaal' downloaden!). De reden (inport, btw, etc.) hebben ze al eens vermeld. Trucs koop ik liever bij onze dealers! Zo support toch onze shops. :cool:

13. Pedro Elia

Lid geworden:
    9 jul 2011
    Leuk Bevonden:
    9
    he-le-maal mee eens ;)

14. didge

didge Goochelaar

Lid geworden:
    23 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    155
    MAGICSHOP MET DRIE STERREN.

Ik wil het hier niet onder stoelen of banken steken dat ik een als kritisch koper om meerdere redenen Magicshop het best vind.
    Met name het authentieke enthousiasme voor het product en het plezier om goochelmateriaal te verkopen spreekt me erg aan.
    Er zijn meerdere zaken waar ik op let en daarvan is of je het nog leuk vindt wat je doet, waar ik bij een ander bespeur dat er een kruideniersmentaliteit leeft en er nog weinig enthousiasme om te doen wat je doet zo vind ik bij de ander opportuun gedrag waar ik weinig mee op heb.
    Bij Magicshop vind ik geen van dit alles en is dus voor mij de enige waar ik tegenwoordig wat wil kopen.

Didge

Jeffrey Wijkhuisen en Neal vinden dit leuk.
  15. Lilo111

Lilo111 Goochelaar

Lid geworden:
    5 feb 2014
    Leuk Bevonden:
    28
    Ik zou binnenkort eens naar Mephisto willen gaan maar ik vraag me af of dat een goede winkel is. Of ze klantvriendelijk zijn en of de prijs concurrentieel is. Ik woon in België dus magicshop, dynamite en vliegeruit zijn te ver :( Alvast bedankt!

16. cojanlis

cojanlis Goochelaar

Lid geworden:
    10 aug 2011
    Leuk Bevonden:
    422
    Bij Mephisto zijn ze heel vriendelijk en gewillig om iets te laten zien, de eigenaar is een lieve man. Wat prijs betreft denk ik iets duurder maar hij heeft wel allemaal Nederlandstalige handleidingen. ( is nu wel al enkele jaren geleden dat ik er geweest ben ) Zelf ben ik ook van België en vindt het wel makkelijk om online te bestellen bij een van de sponsors van dit forum. Dynamite heeft een duidelijke site en als je iets niet weet kan je altijd effe malen naar de winkel zelf.

Lilo111 vindt dit leuk.
  17. mitch durbank

mitch durbank Goochelaar

Lid geworden:
    18 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    240
    Ik koop bij alle drie winkels en vind de één niet direct beter dan de ander. Bij de ene winkel is de website beter bij de ander weer het het advies. ( Ik heb bepaalde dingen toch nodig voor mijn werk en probeer bij elke winkel eens te kopen. Ook om ze te steunen ben al heel blij dat ze er zijn in Nederland.)

Ik heb zins kort bij vliegeruit gekocht en ben daar ook erg goed geholpen. Ik had een product die niet aan mijn verwachtingen voldeed en deze werd direct omgewisseld voor een ander product. Deze service is voor mij goud waard.
    Kortom de 3 winkels die dit forum sponseren zijn de winkels waar je terecht kunt voor spullen en goed advies.

maigret, Eric Simonesz en Lilo111 vinden dit leuk.
  18. Robert Merlin

Lid geworden:
    31 mrt 2014
    Leuk Bevonden:
    12
    Dynamite is me favoriet erg fijne mensen goede en snelle service ,maar bestel bij magic shop en vlieger uit ook wel eens ook niks mis mee maar Dynamite is en blijft favoriet .

19. tony van gils

Lid geworden:
    20 jun 2003
    Leuk Bevonden:
    1
    mijn voorkeur gaat toch uit naar dynamite vooral vanwege het aanbod. Ran is toch wel handig aangezien het in de buurt is.

20. Maurice Meijer M&M

Maurice Meijer M&M Goochelaar

Lid geworden:
    5 jun 2004
    Leuk Bevonden:
    215
    Magicshop is in mijn ogen de beste. (Naast Studio Merlin)
    Om meerdere redenen:
    -Natuurlijk een persoonlijke band.
    -Magicshop TV is een schot in de roos.
    -Leuke lezingen.
    -Altijd eerlijk advies. (als iets niet bij mij past, dan weten Ron en Gert dit en zullen dit ook zeker aangeven.)
    -Dichter in de buurt. (ik ga graag gewoon even langs en doe een kop thee)
    -Snelle service wanneer ik een enkele keer online moet bestellen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina