Wie vind jij persoonlijk de beste goochelwinkel?

Discussie in 'Op- en Aanmerkingen' gestart door Pedro Elia, 7 feb 2014.

?

Wie vind jij persoonlijk de beste goochelwinkel??

1. Dynamite Magic Shop

63,3%
  2. MagicShop

63,3%
  3. Vlieg-er-uit

13,3%
  4. RANMagictainment

5,0%
  5. Mephisto

8,3%
  6. Goochel-trucs

3,3%
  7. Penguin Magic

11,7%
  8. 52magic

1,7%
  9. anders namelijk (zet in reacties aub)

3,3%
Meerdere stemmen zijn toegestaan.
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eric Simonesz

Eric Simonesz Goochelaar

Lid geworden:
    19 jul 2005
    Leuk Bevonden:
    401
    Nice to know not need to know.
    Het is en blijft een subjectieve discussie. Alle argumenten gelden voor alle Nederlandse handelaren.
    Zoals Maurice goed aangeeft heeft het veel te maken met afstand en persoonlijke band.
    Niet met kwaliteit.

maigret en Jeffrey Wijkhuisen vinden dit leuk.
  2. Evert Warrink

Evert Warrink Kindergoochelaar

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    37
    Magicshop én
    Dynamite Magic Shop zijn voor mij beiden even goed.
    De service die je krijgt, de handleidingen, de video´s ook persoonlijk en nog eens de telefonische hulp en uitleg, ze doen en kunnen het beide even goed.

Wat mij betreft zijn al deze mensen grote toppers!

Bietfriek en Eric Simonesz vinden dit leuk.
  3. Bietfriek

Bietfriek Goochelaar

Lid geworden:
    6 apr 2011
    Leuk Bevonden:
    475
    Omdat ik er toevallig vorige week in de buurt was, een kort bezoek afgelegd aan Magicshop.
    Niet veel gekocht (heb eerder dit jaar al teveel gespendeerd ;) ) maar was wel te spreken over de sfeer van de winkel. Genoeg mensen binnen en een goede bak koffie!
    Helaas (alhoewel mijn partner daar anders over denkt) zitten Dynamite en Magicshop op een dusdanig grote afstand dat ik er niet veel zal komen wat ik toch ook wel jammer vindt.
    Met het OV naar Magicshop kost me (retour) al 5 uur in tijd! Dynamite is dan nog redelijk te doen met (retour) 3 uur.

Verder sluit ik me aan bij de reactie van Evert!

4. Evert Warrink

Evert Warrink Kindergoochelaar

Lid geworden:
    1 jan 1970
    Leuk Bevonden:
    37
    Het vervoer is ook voor mij een groot probleem, 3 uur heen en 3 uur terug reizen is mij net iets te ver maar het zijn toppers daar.

Maurice Meijer M&M vindt dit leuk.
  5. Math.van.Rhee

Math.van.Rhee Goochelaar

Lid geworden:
    7 mrt 2010
    Leuk Bevonden:
    264
    Dynamite Magic Shop goede service en gemakkelijk bereikbaar .;)

6. Stijn

Stijn Leek

Lid geworden:
    1 sep 2014
    Leuk Bevonden:
    11
    eerst kocht ik altijd mijn trucs online via magicshop.nl maar nu ik weet dat dynamite magic in de buurt ligt koop ik daar meestal mijn trucs. goede en snelle service en ook erg vriendelijk. maar het zijn allebij top winkels. (bij de andere winkels heb ik nog niks besteld dus weet ik ook niet of het goede winkels zijn)

7. Ruiten Joker

Lid geworden:
    5 nov 2014
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik bestel altijd alles bij Magicshop. Je hebt het altijd snel in huis, en als je een vraag hebt heb je snel antwoord. Alleen wel jammer dat vanaf mijn huis 3 uur rijden is.

8. Xthaiky

Xthaiky Leek

Lid geworden:
    28 sep 2014
    Leuk Bevonden:
    3
    voor mij zijn het dynamite,magicshop en mike Leroy ik ga vooral bij mike Leroy omdat dit kort bij is voor mij bij de andere 2 bestel ik online

9. Flupke

Flupke Goochelaar

Lid geworden:
    5 mei 2011
    Leuk Bevonden:
    89
    Zowel MagicShop als Dynamite vind ik toppers!

Na een bestelling bij MagicShop was er - omdat het een toonzaalmodel was - ergens een klein akkefietje (een schroef die ergens ontbrak en wat verf die afgeschilferd was). Ik heb daarvoor een waardebon gekregen en kon die kleine dingetjes zelf oplossen. En kort geleden heb ik iets besteld bij Dynamite - het was op zondag na de Dynamiteday - en diezelfde zondagavond kreeg ik al reactie op mijn vraag bij die bestelling (bij de meeste bedrijven zou 't niet waar zijn dat ze op zondagavond en na een drukke dag of een opendeur zouden reageren en terecht, op zondag ben ik ook graag op 't gemakske, maar bij Dynamite doen ze dat dus wel).

Beide winkels zijn toppers in hun genre!! Het is niet enkel verkoop, het is veel meer dan dat.

10. ErwinHopman

ErwinHopman Goochelaar Sim Salabim

Lid geworden:
    30 okt 2015
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik haal mijn goochel voorraden meestal bij 'Dynamite...'.
    Vroeger (toen we nog guldens hadden ^_^ ) was mijn vaste leverancier magicshop. Maar omdat ik meer uit de voeten kan met de website van dynamite (overzichtelijker en beter gecategoriseerd vind ik) en destijds magicshop veel duurder was in bepaalde zaken, ben ik overgestapt naar dynamite. Daarnaast voel ik me in de winkel van dynamite op mijn gemak. Er hangt een hulpvaardige sfeer maar ze zitten je niet op de huid (de oude winkel van magicshop was, in vergelijking, erg klein opgezet). Het is alleen zo'n rot eind rijden naar dynamite! In de nieuwe winkel van magicshop ben ik nog niet geweest, dus daar kan ik niets zinnigs over melden. Tijd om eens een kijkje te nemen ^_^!

11. tom-krooshof

tom-krooshof goochelaar

Lid geworden:
    17 jan 2016
    Leuk Bevonden:
    17
    Magicshop omdat de service voor op staat. is er iets kapot of niet goed? ze lossen dit op en geven goed advies.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina