Yes de poort is geopend?

Goochelaars.com

Officieel account
Medewerker
12 nov 2014
38
47
18
17
Het is zo ver!!

Goochelaars.com is terug online! Check de video!!

Wij hebben de afgelopen tijd hard gewerkt om, het forum weer helemaal up-to-date te krijgen en plannen te maken om het forum weer te activeren. Het gaat erg gaaf worden, we beheren Goochelaars.com op dit moment met z'n 2en (Alex en Marc). Om meer over ons te weten kun je kijken in het "Stel je voor" forumgedeelte.

Door de volgende clues had je het kunnen weten :)
Onderstaande tekst heeft op onze aankondigings pagina gestaan, als je alle hoofdletters achter elkaar leest zie je meteen wie wij zijn.

"Marc en Alex"
6157

Ook zat er een verborgen hint in één van de teaser video's waarin onze namen, "Alex en Marc", achteruit afgespeeld te horen waren.

"craM nE xelA" was er te horen...ook dit werd door enkele mensen opgepikt.
6158
Beluister deze clue

We zijn erg benieuwd naar jullie reacties en horen die dan ook erg graag, maar nog belangrijker vinden wij activiteit hier op het forum.
Daar gaan wij natuurlijk keihard aan werken, maar we zouden het geweldig vinden als het forum weer net zo actief wordt als jaren geleden.

Wij denken dat het kan en hopen snel van jullie te zien en te horen!

Laatst bewerkt door een moderator:
  • Like
Reactions: Jan Smulders

Niels Nijland

Member+
22 mrt 2005
150
11
18
35
emmen
Bezoek Site
Super tof Marc en Alex! Ik hoop dat we elkaar op dit forum weer als van ouds kunnen helpen en steunen!

Zelf ben ik de laatste tijd druk bezig met een 30 minuten podium show "3 onmogelijke dingen". Waar mentale magie en humor gepaard gaat met de nuchtere droogheid van mij als echte noorderling. Thanks Marc voor je hulp al tot nu toe!

Hoop dat dit forum weer gaat groeien.

Danny Joseph

Member+
31 aug 2004
4.065
996
113
32
Delft
Erg leuk dat jullie dit weer hebben opgepakt, dikke pluim ook voor het overnemen van het oude ledenbestand inclusief inloggegevens.

We hebben er in het verleden vaak hard aan lopen trekken om hier weer activiteit te krijgen, met wisselend succes. Ik hoop dat het nu stand kan houden.

Marc Woods

Member+
Medewerker
7 feb 2004
1.934
457
83
Oosterhout NB
www.marcwoods.nl
Erg leuk dat jullie dit weer hebben opgepakt, dikke pluim ook voor het overnemen van het oude ledenbestand inclusief inloggegevens.

We hebben er in het verleden vaak hard aan lopen trekken om hier weer activiteit te krijgen, met wisselend succes. Ik hoop dat het nu stand kan houden.
Wij gaan er onze stinkende best voor doen Danny! Bedankt voor de pluim ;)

Alex Buijk

Member+
Medewerker
10 mrt 2011
490
186
43
36
Gefeliciteerd Marc en Alex! Goed dat jullie dit oppakken. Leuk!!
Is dit een Huddle platform?
Succes mannen met de community!

Groetjes, Jasper

Hi Jasper,

Leuk dat je hier ook bent, Zo komen wij elkaar op meerdere plekken tegen ;-)
Dit forum is NIET gemaakt in Huddle (al had dat ook niet misstaan).
Maar het vorige forum was al zo mooi gevuld dat wij het niet konden overzetten naar Huddle.
Gelukkig is deze software (xenforo) ook fantastisch mooi.

Hoop mooie berichten van jou te mogen lezen

didge

Member+
23 jun 2003
747
179
43
55
Marc en Alex, wat fantastisch dat jullie het opgepakt hebben. Heb het oprecht gemist omdat het toch in zekere zin naast de magic loge op facebook een van de weinige tastbare communities is waar ik als reizend mens het gevoel van aansluiting met onze community heb.
Heel plezierig om bekende gezichten terug te zien zoals Danny :)
Voel me al weer thuis.
Warme groet, Didge

Jack

Member+
16 jun 2003
494
21
18
44
Omgeving Delft
Wat een fantastisch nieuws dat dit forum weer bestaat! Proficiat aan de moderators! Ik zal hier weer met veel plezier meelezen en waar mogelijk reageren. Ben in al die jaren niets professioneler of fanatieker geworden met het goochelen, maar oefen nog steeds graag om mensen op onverwachte momenten te kunnen verrassen. Zin in!