Zin in een spelletje? Help jij mee om goochelaars.com weer in top conditie te krijgen.

Jan Smulders

Member
13 sep 2017
22
14
3
52
Breda
www.magic-marketing.nl
AND THE WINNER IS......................

Wow wat gaat de tijd snel.
Al weer een maand op goochelaars.com en er zijn al aardig wat mooie berichten langs gekomen.

De eerste challenge zit er op en iedereen die meedeed is eigenlijk een winnaar.
Samen maken wij het forum namelijk sterk.

Maar een game zou natuurlijk geen game zijn als er ook echt iemand een prijs wint.
@Marc Woods en ik hebben gekeken wie de afgelopen maand het meest actief is geweest.
Hieruit hebben wij een top 3 gemaakt die een prijs hebben gewonnen.

Bekijk bijlage 6292

1.) @Maarten Bruins
2.) @Glenn
3.) @Leon Heussen

Mannen gefeliciteerd met jullie prijs (komt z.s.m jullie kant op)
Next challege komt eraan.....
Ere wie Ere toekomt!

Leon Heussen

Member+
30 aug 2011
836
307
63
26
Panningen
www.instagram.com
Nog even zitten denken, wat betreft de prijs ... misschien is het een idee om de 4e plek door te schuiven naar de 3e plek, 3e naar 2e, 2e naar 1e en mij dan algemene winnaar te maken. Zo hebben we meerdere winnaars :p;).
Maarten dan mag jij wel niet de titel gebruiken. Deze is dan aan Glenn.
Ben wel blij met mijn 2de plaats dan :p

Maar een ding is belangrijker.
Mee doen is belangrijker dan winnen.

Laatst bewerkt:
  • Like
Reactions: Maarten Bruins

Eddy Smit

Member+
12 nov 2004
366
130
43
Uiteraard juich ik elk initiatief toe. Ik vind het ook een leuk idee. Maar zoals het nu is opgesteld denk ik dat het ten kosten gaat van de kwaliteit. Ik kan mij nog de tomeloze en onzinnige discussies uit het verleden herinneren die zo uit de hand liepen dat leden of geschorst of verbannen werden. Ze waren zo dominant aanwezig dat ze door het vele plaatsen van onzin berichten in aanmerking zouden zijn gekomen voor de winnaar van de meest geplaatste posts. Is het niet mogelijk om een formule te vinden om te beoordelen op kwaliteit dan op kwantiteit?

• Like
Reactions: Marc Woods

Glenn

Member+
25 feb 2004
330
38
28
Guttecoven
www.glentertainment.nl
Uiteraard juich ik elk initiatief toe. Ik vind het ook een leuk idee. Maar zoals het nu is opgesteld denk ik dat het ten kosten gaat van de kwaliteit. Ik kan mij nog de tomeloze en onzinnige discussies uit het verleden herinneren die zo uit de hand liepen dat leden of geschorst of verbannen werden. Ze waren zo dominant aanwezig dat ze door het vele plaatsen van onzin berichten in aanmerking zouden zijn gekomen voor de winnaar van de meest geplaatste posts. Is het niet mogelijk om een formule te vinden om te beoordelen op kwaliteit dan op kwantiteit?
Dank voor je kritische maar rechtvaardige opmerking. Als een van de winnaars is het misschien niet geheel gepast om te reageren, maar graag zou ik toch mijn mening uiten n.a.v. jouw bovenstaande opmerking.

De uitslag van een wedstrijd blijft toch afhankelijk van een jury. De eigenaars van dit forum zijn de initiators van deze challenges, dus zij bepalen uiteindelijk het hoe en wat. Ze lijken mij kundig genoeg om te kunnen inschatten welke posts waardevol zijn, en welke dat minder zijn.

Onderwerpen of berichten die ongepast zijn worden als zodanig behandeld door het forumbeheer. Daar schuilt ook een stukje eigen verantwoordelijkheid in. Mocht iemand denken dat forumbeheer hierin te kort schiet is het altijd mogelijk om de "Report" functie onderaan een bericht te gebruiken.

Om kwaliteit te beoordelen (ook dit verschilt per persoon natuurlijk) wordt er al wel deels rekening mee gehouden in de formule ("Wie heeft de meeste vind ik leuks op zijn of haar reacties gekregen."

Een goed forum maak je niet alleen of met een aantal mensen, maar met z'n allen. Laten we er met z'n allen dan ook proberen hier een aangename plek van te maken, met ruimte voor vragen/feedback/kritiek, maar bovenal met respect voor elkaar.
Wanneer er ideeën zijn om dat nog beter mogelijk te maken, laat ze vooral weten via Feedback.