Goochelclub Apeldoorn

Elmar Hofstee

Member
23 mei 2015
1
0
1
32
Apeldoorn
www.elmarhofstee.nl
Hallo Allemaal,

Ik heb het plan opgevat om in Apeldoorn te beginnen met goochellessen te geven aan kinderen.
Bij de pr hiervan afgelopen maand op facebook werd ik positief verrast en staat de teller nu op 23 aanmeldingen.
Het initiatief heb ik gestart vanuit commercieel oogpunt en geef ik 8 goochellessen in 8 weken.
Daarna wil de balans opmaken welke kinderen er echt geïnteresseerd zijn in het goochelen en zo wellicht een doorstart te maken met een goochelclub in Apeldoorn.

Ik heb gesproken met de president van de NMU en die juicht dit idee van harte toe.
Bij het oprichten van een club zitten er natuurlijk allerlei haken en ogen en wil ik graag beslagen ten ijs komen.
Nu zou ik het leuk vinden als ik naast een groep kinderen kan enthousiasmeren voor een goochelclub ook een volwassen delegatie kan toevoegen aan de club.
Om de club handen en voeten te geven heb ik minimaal twee mensen nodig die met mij dit plan willen uitwerken en zich willen binden aan de club door een functie van secretaris of penningmeester te vervullen.
Zijn er mensen hier op het forum uit de regio Apeldoorn die het leuk zouden vinden om eens in de maand bij elkaar te komen en de club handen en voeten te geven?

Graag hoor ik van jullie!