Weer terug

jan volleberg

Member+
30 nov 1999
56
0
6
39
wilbertoord
Hallo,

Ik ben dus Jan Volleberg.
Jaren geleden al eens actief geweest op dit forum.
Zoals het gaat in het leven was de interesse in goochelen op een gegeven moment afgezwakt en zelf bijna verdwenen.

Door de recente lockdown periodes is deze oude hobby weer aangewakkerd en onze jongste dochter heeft ook al goochel aspiraties.
Kortom, ik ben weer terug.

Ook ben ik in die lockdown periode mijn zolder uit wezen zoeken, man daar lag nog een hoop goochelspul.
Spullen waarvan ik niet wist dat ik ze had, spullen waarvan ik niet eens weet wat het is.
Een dezer dagen zal ik eens wat foto's plaatsen, wellicht kan iemand over deze onbekende spullen utileg geven....

Flupke

Member+
5 mei 2011
408
102
43
40
Menen (België - nog tot nader order...)
Welkom terug! Waar een lockdown allemaal niet goed voor is...

Ik ben heel regelmatig bezig met goochelen en het overkomt mij zelfs nu en dan dat ik plots weer iets tegenkom waarvan ik niet meer precies weet wat het is en waarom ik het vroeger heb gekocht... Welke goochelaar kent dit gegeven niet?

Het forum is minder actief dan vroeger (heb ik de indruk), wat wel wat spijtig is (er zijn veel facebookvarianten en andere...).

Jac

Member+
1 jan 1970
755
177
43
Den Haag
Ik herken het...!
In mijn geval is het omgekeerd: Er is een kind in aantocht binnen nu en 12 dagen, dus ik sta al enige tijd stil. Druk met andere zaken bezig.